.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
درد سرهای تایتانیک به گل نشسته در میانکاله ؛
کشتی سوخته شرکت ملی نفت پاتوق تجمع خلافکاران
این کشتی سوخته که هم اکنون به مدت چهار سال در سواحل شبه جزیره میانکاله کناره گرفته علاوه بر آلودگی زیست محیطی به محلی برای تجمع خلافکاران و معتادان و قاچاقچیان مواد مخدر تبدیل شده است.

علیرغم گذشت بیش از چهار سال از حادثه آتش سوزی که باعث غرق شدن کشتی تجاری متعلق به شرکت ملی نفت ، متاسفانه تاکنون هیچ اقدام مناسبی از سوی متولیان امر اتخاذ نشده است.

به گزارش خبرنگار شمال نیوز، این کشتی سوخته که هم اکنون به مدت چهار سال در سواحل شبه جزیره میانکاله کناره گرفته علاوه بر آلودگی زیست محیطی به محلی برای تجمع خلافکاران و معتادان و قاچاقچیان مواد مخدر تبدیل شده است.

همچنین اخبار دریافتی حکایت از آن دارد با اینکه این موضوع از سوی دوستداران محیط زیست استان به استانداری و دیگر دستگاههای اجرایی مرتبط مازندران اعلام شده اما متاسفانه اقدام عملی لازم و تصمیم مناسب در این زمینه از سوی ادارات متولی این امر اتخاذ نشده است.

خاطرنشان می سازد منطقه میانکاله از جمله ذخایر بیوسفر 9 گانه ایران بود که بخاطر ویژگی های منحصر به فرد خود در هشتمین برنامه انسان و کره مسکون سازمان ملل متحد به ثبت رسیده و در شبکه ذخیره گاههای جهانی جای گرفته تا آنجا که این منطقه باید از هرگونه فعالیت غیر مرتبط حفاظت شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 29 آبان 1390
کاش تبدیل می شد به محل جذب توریسم مثل کیش

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.065 seconds.